czwartek, 10 marca 2016

Konkurs urodzinowy!

Tak się składa, że 21 marca blog kończy już dwa lata! Z tejże okazji postanowiłam zorganizować konkurs. Chętnych zapraszam! :)

Kochani! Nie wierzę, że jestem tu już z Wami dwa lata, a co jeszcze piękniejsze - Wy również tutaj jesteście. Zdaję sobie sprawę, że przez jakiś czas blog nie funkcjonował tak, jak powinien. Bardzo mnie to bolało i ciążyło codziennie, ale nic nie mogłam z tym zrobić. Ale wróciłam i szok. Wy dalej jesteście ze mną. Dajecie mi porządnego kopa, by tutaj być, zostać i pisać dla Was. Dlatego nie skończę już na obietnicach, ale postaram się wdrążyć tutaj troszkę nowości. Nie będzie to nic szczególnie wyrafinowanego, czy też oryginalnego, ale... Kto wie! Może się Wam spodoba? 
Ale nie będę już przedłużać.

Nagrodą w konkursie jest Amber autorstwa Gail McHugh (recenzja). Mam nadzieję, że ta osoba, której się poszczęści, przeżyje równie wielkie emocje, jak ja!




A więc co zrobić, aby wygrać?
Wystarczy zgłosić chęć wzięcia udziału w konkursie,
być obserwatorem bloga,
udostępnić gdzieś informację o konkursie (facebook, blog, google+, cokolwiek)
no i opcjonalnie polubić fanpage'y Stronice fantazji oraz Wydawnictwo Akurat

Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Akurat (serdecznie dziękuję!♥)
Wyniki pojawią się po 21 marca 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli udało Ci się przetrwać cały mój wpis, pozostaw po sobie dodatkowo ślad, a będę Ci niezmiernie wdzięczna. Każdy komentarz jest bezcenny, to daje mi siłę i motywację, bo piszę nie dla siebie, ale dla Was. Z góry serdecznie dziękuję! ♥