poniedziałek, 21 marca 2016

Dwa lata z Wami + wyniki konkursu!

Dopiero zorientowałam się, że minęły dwa lata. DWA. Kiedy? Nie mam pojęcia. 
Za oknem pada deszcz, w mieszkaniu zimno, mam sporo na głowie... ale dobry humor się utrzymuje. To dzięki Wam. Mimo że Stronice nie wyglądają tak, jak sobie to wymarzyłam... Wiem, że zaniedbałam. Ale staram się włożyć w moje dzieciątko całą moją pasję. Dlatego dziękuję Wam, że jesteście i sprawiacie, że robi mi się cieplej na serduszku. 
Dzisiaj jest pierwszy dzień wiosny. Miejmy nadzieję, że za oknem niedługo każdy z nas zobaczy coś innego, jak deszcz (przynajmniej w moim przypadku).

A szczęście w konkursie dopisało:
 Dominiko, gratuluję!
Już wysłałam do Ciebie wiadomość.
Pozostałym dziękuję bardzo za wzięcie udziału!♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli udało Ci się przetrwać cały mój wpis, pozostaw po sobie dodatkowo ślad, a będę Ci niezmiernie wdzięczna. Każdy komentarz jest bezcenny, to daje mi siłę i motywację, bo piszę nie dla siebie, ale dla Was. Z góry serdecznie dziękuję! ♥